Ganska så irriterande!

Datum: 2009-01-03 Klockslag: 01:19:56

Bloggen krånglar. Mina inlägg publiceras inte, börjar bli ganska så less på det nu.

Iallafall så har jag varit hos Kajsa ikväll med en hel massa folk. :] Spelat kort & Galenpanna. Roligt, men jag sög en aning. Kan kanske bero på att jag är så värdelös på geografi, så är jag väl inte så allmänbildad heller för den delen. Har iallafall varit en trevlig kväll. :)

Imorgon kommer barnen hit, ska bli roligt. :) Ska försöka ha kameran framme lite då också. ^-^
Har ju inte träffat dem sedan.. i fredags. Känns som om det var mycket längre sedan, och det känns verkligen inte som om det bara var en vecka sedan jag träffade Jonas & Lars sist. Nej, jag är fortfarande hungrig.. Kanske jag ska koka lite makaroner, för när skolan börjar är det nyttigare tag som gäller. Eller, jag ska försöka åtminstonde. (Så bäst att fläska medans jag kan, haha.)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback