Det lilla som gör skillnad

Datum: 2009-01-05 Klockslag: 01:52:22

Så lite kan betyda så mycket. Tack för att du är där och peppar så mycket när det behövs! :* Du kommer alltid vara en av mina bästa vänner.

Erika säger (01:39):

sara, du ÄR jätte fin !!

Erika säger (01:40):

precis som du är , du är så härlig & din personlighet

både din in -och utsida är jättefin!

tråkigt att du själv inte kan se det bara!


Känns bra att jag har gjort en lista på en rad saker som jag ska göra/bättra på under året så gott jag kan. Here you have it!

» Ta körkortet
» Träna mer
» Äta nyttigare
» Bli mer positiv
» Försöka skaffa ett jobb
» Försöka engagera mig mer i skolan
» Uppskatta de små sakerna i livet
» Inte vara så snabb att döma folk
» Få bättre självförtroende
» Sluta oroa mig för allt & ta dagen som den kommer.




Jag har känt det många gånger förut, och kommer få göra det många gånger till i livet. Men känslan skrämmer mig något så otroligt, en av de värsta känslorna som finns. Jag hoppas det börjar gå åt rätt håll igen snart. Just nu orkar jag bara inte känna så mer.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback