BOOOORING

Datum: 2009-01-05 Klockslag: 20:46:25

Jag har så fruktansvärt tråkigt, bläeh. :c Det enda jag gjort idag är att titta på tv & åkt och handlat med mamma. Känns ganska skönt ändå att skolan snart börjar och vardagsrutierna kommer tillbaka. Det känns som om jag börjar bli gammal & tråkig när jag säger så, med tanke på att alla mina kompisar verkligen inte vill tillbaka till skolan alls. Men jag vet inte, jag tycker det blir jobbigt att bara gå göralös på dagarna och inte riktigt ha några dagsrutiner liksom. Visst, det kommer nog kännas lite ensamt i lägenheten nu efter att ha varit hemma i tre veckor, men jag tror samtidigt att jag kommer njuta lite av ensamheten. Det är jobbigt att vara hemma för länge när man är van att bo själv och vara självständig liksom. Jag skulle dock gärna ha sällskap av ett gulligt & ulligt litet husdjur i lägenheten, helst Chester. Men det ser ut som om jag får nöja mig med dammråttorna, haha.

Jag känner verkligen för att göra något spontan, bara dra iväg någonstans och göra något skitroligt! Men det kommer ju knappast hända, jag får hålla mig till tåls tills vi åker till London. Är ju trots allt inte ens två hela månader kvar. ;> Förresten så tittade jag på sista Prison Break avsnittet idag också, kommer längta ihjäl mig efter nästa säsong alltså! EN SPARK I RÖVEN OCH ETT HÅNSKRATT till alla de som var så självsäkra på sin sak när jag frågade om denna säsong var den sista. :] Har en speciell person i åtanke, men jag tvivlar starkt på att han skulle läsa min blogg.

Mitt andra Sims är färdigladdat nu, kanske jag skulle försöka mig på att installera det?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback