Back in track

Datum: 2009-01-28 Klockslag: 14:24:40

Har varit tyst ett tag nu, tack vare att mitt internet la av i.. måndags? Men idag fick jag igång det igen. :] Varit hemma från skolan idag, började må massa illa imorse och så. :/ Har blivit helt besatt av L Word nu igen, låh och tittade på det till 02:00 inatt typ. Så slutade det sista avsnittet typ sjukt spännande & hemskt, Shane grät och var helt förstörd. Så var nästa avsnitt inte färdigt. .__. Det laddar segt som fan också, så jag ska nog se det på internet utan text. Bättre än ingenting.

Men nu blir jag sur, inget av avsnitten som finns på internet funkar. :x Åhh!!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback