18-års dagen!

Datum: 2009-01-23 Klockslag: 21:36:19

Lovade Lydia att lägga in bilderna idag, så jag gör väl det nu då! :D

Kan ju berätta om vad vi gjorde också. Först gick jag & Elina på Dollar och köpte massa söta saker, t.ex en bordsduk med prinsessor, haha. Sedan kom Anders ner en stund till Mimmi, Lydia & Erika kom. Då gick vi på Träffen och åt, Mimmi och Lydia bjöd mig på Souvlaki (stavning?). Det var massa gott. :] Tack för det än en gång! :* Sedan gick vi och köpte lite godis åså, sedan så blev det fika. Jag var helt värdelös på att blåsa ut mina 18 ljus, haha. Hade en allmänt trevlig och mysig kväll! :'D Just ja, så runt 15:30 eller något ringer mamma och säger att det är någon som jag ska öppna porten åt. Så när jag går ner står hon & pappa där med en korg med massa gott och så.<3 Trodde inte att de skulle komma, så jag blev asglad. Så sa mamma att jag skulle ringa och höra hur mycket pengar jag hade på mitt konto. (YES! tänkte jag.) Så ringde jag och fick höra något i stil med att den 21 januari så hade det kommit in 3000:-. Då var det Lars som gett mig dom pengarna, fyfan så glad jag blev. :´D Var dock verkligen inte nödvändigt att han gav mig så mycket. ;o Men som han sa det, jag fyller ju bara 18 en gång. Sedan så ringde Jonas och grattade också, och sa att eftersom han ska till Thailand snart så hade han inte råd att ge mig något nu, så det skulle komma något nästa månad typ. :] Fick några böcker av syster m. familj, började läsa en igårkväll. Hoppas på att komma in i en bokläsar-period igen, det är så härligt att bara lägga sig i sängen med en bok.









Sådär dyngig runt mun var jag efter att ha ätit av min Ben & Jerrys. Haha!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback