18 år

Datum: 2009-01-21 Klockslag: 13:08:09

Idag är jag vuxen, och en kvinna som Jossan & Kim uttryckte det. (Gillar inget av orden alls.) När jag kom på skolan så hade Jossan nog gjort den fulaste presenten jag sett, dock en aning charmig. Det var två tuggummipaket som var inlindade i en telefonsladd, snygg inslagning. Det var iallafall 18 dumle i dem! :D Haha. Precis som jag trodde så ringde sötmamma och sjöng för mig, haha. Dea sjöng för mig i telefonen också, saknar den tönten. Vaknade runt klockan 6 av att Elina skickade ett jättegulligt sms också, blev svårt att somna om efter det. Haha. ^-^

Vi har typ slutat nu, eller ja.. jag ska bara redigera en till bild och sedan är jag färdig. Ska ringa och höra med Elina om hon slutar snart också, vill ju ogärna sitta ensam på min födelsedag.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback