Will you take the road that's been laid out before you?

Datum: 2009-02-21 Klockslag: 13:50:34

Igår blev det popcorn & När lammen tystnar. :D Förstår inte hur jag blivit så trött på senaste tiden, igår slocknade jag innan 01:00 t.o.m. Idag blir det att åka till Mimmi och planera London med henne, Lydia & Elina. Så ska Lydia sätta i mitt löshår också. :] Jag börjar bli lite pepp på London faktiskt, även om jag är livrädd och undrar vad fan jag gett mig in på. Känner mig stressad också, vet inte riktigt varför. Men jag börjar redan fundera på vad som ska packas osv.. Men det är ju lite mer än en vecka kvar så.. 10 dagar tror jag det är idag, faktiskt.

Det här tänkte nog bli ett ganska gnälligt och "djupt" inlägg egentligen, men.. jag orkar inte skriva mer. Jag har bättre saker för mig, haha.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback