Kapitel 10

Datum: 2009-02-01 Klockslag: 22:58:34

Har suttit fastklamrad vid Om jag kunde drömma i stort sett hela kvällen, förutom när jag var hos syster & fikade och när jag nyss tog en dusch. Är på sida 194 och gruvar redan för när jag kommer till sista sidan, den är så bra att jag aldrig vill att den ska ta slut. Edward är det mest charmiga jag någonsin.. sett eller läst om. (Åtminstonde en av dem.) Är ju 443 sidor, så jag har ju några kvar iallafall. :D Jag är så glad att jag såg filmen innan jag läste boken, så jag vet hur Edward ser ut & hur han liksom beter sig. För jag hade aldrig kunnat föreställa mig något som honom, inte ens i närheten. Ser honom framför mig hela tiden när jag läser, hans blickar & hans röst. Mums! :D Haha, lite besatt kanske? Har varit helt sjukt fint väder idag också, minst -15 grader men väldigt soligt. Så jag tog en sväng i skogen med kameran idag också. Hade med mig kameran till syster, så ska lägga upp bilder & filmer på barnen sedan som "Sofie Lofgren, hon skiner som en sol" kan se. (Palle sa att det var något sådant de sa, men du får rätta mig om jag har fel. :D) Känns som om Nathalie har blivit så stor redan, känns som om hon bara ska vara en liten klump som bara ligger still. Men hon kan hålla upp huvudet själv och liksom, "sitta" i knäet på en. Så söt är hon! :* Tyvärr fick jag inte med något leende eller skratt på filmerna, jag tror att hon inte riktigt tyckte om kameran.

Nej, nu ska jag börja på kapitel 10, "Förhör". Måste ju sova snart, ska vara hos tandläkaren imorgon 07:15. Jag vet, helt sjuk tid. .____.


kommentarer
Postat av: sofie

"hon har ett leende som kan lysa upp hela hallen" var det xp haha. sa sager dom det pa radion, pinsam jag ar ;p men men ;)

aah va jag langtar tills jag far traffa henne :)

2009-02-08 @ 22:17:01



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback