Jävla internet alltså!

Datum: 2009-02-13 Klockslag: 12:20:00

Det känns som om absolut ingenting fungerade igår, så jäkla dåligt. Blogg.se var ju helt fucked up, kunde inte lägga upp bilder och tillslut kunde jag inte ens logga in. Så slutade msn att funka också, mina meddelanden kunde inte skickas typ. Så jag satt och skrev med folk på mitt nick, haha. Fick lite kommentarer på det, och jag kan tro att många på min msnlista blev less på mig. ;> Haha! Satt iallafall och skrev så i flera timmar, men vad gör man inte? n_n Sen efter lite slösande av smspengar så somnade jag tillslut, haha. Nu känner jag mig lite stressad, ska hinna fixa makaroner som jag ska ha till middagen (som kommer bli stressig) och packa allt & äta frukost innan 12:50 typ. .____. Håller på att koka makaronvattnet nu iallafall.


Ja, såg mina msnkonversationer ut, hahah.

Efter skolan så åker vi 90% säkert till Sundsvall. :] Ska bli trevligt, sitta och trängas i en svinliten bil. Haha, tur att jag är kort iallafall. ;> Sedan efter vi varit där så kommer mamma & pappa och hämtar mig i Österforsse, puss på dem för det!

Men packa och fixa mat, och äta frukost nu! Paaaanik.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback