Don't worry, be happy!

Datum: 2009-02-27 Klockslag: 00:38:39

Jag tror att den meningen förföljer mig. Det började med att när jag ringde Metro och väntade i växeln på att bli kopplad så spelades den låten (ni vet den som den här hemska fisken sjunger). Sedan så fick jag ett sms av mamma idag där det stog "Dont worry be happy adressen var fel på...". Så idag när jag sagt att den spelats i Metro's växel så sa mamma att hon hatade den, och tror ni inte att den började spelas på radion kort efter det eller?!

Kanske det ligger något i den meningen, känns inte alldeles för orealistiskt med tanke på hur allt är nu.

Åkte ju hem till Ramsele idag, så nu har jag lov! :D Typiskt att jag ska gå och bli sjuk bara. Men förresten, det ordnade sig med jobbet. Jag kommer jobba som vikarie på det jobbet jag ville  jobba på! :'D LITE GLAD!

London på tisdag, nu är det bara dagar kvar alltså. ._.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback