Äntligen fredag

Datum: 2009-02-20 Klockslag: 12:49:42

Kom hem från körlektionen för ett tag sedan, och snart kommer Elina hit så ska vi gå på skolan. Har två lektioner, sedan går jag tillbaka hit och äter middag och sådär. Tar 17:00 bussen, och när jag kommer hem ska jag svulla framför tvn eller en bra film. :D Har fortfarande inte sett Changeling, men har den på datorn, så kanske blir det den?

Har überont i halsen också, så det blir till att knarka Vicks hela dagen. Jag trodde halsen skulle bli bra efter att jag opererat bort halsmandlarna, men ack så fel man kan ha. Förresten så var jag duktig och fick ett ryck igår och diskade all disk & dammsög, efteråt kände jag mig ganska nöjd med mig själv. Ska försöka vara duktig och plugga lite i helgen också, både körkortsteori & vardagsjuridik. Just ja, samhällskunskap och matte skulle också vara bra med tanke på att jag snart har prov. -_-

Jag trodde att man ställde upp för varandra, men nu känner jag att alla gånger jag funnits där för dig, inte gett mig något alls tillbaka. När jag hade behövt det så verkade du varken inse det eller orka bry dig om hur jag hade det. Jag trodde inte att du var sån, men nu vet jag. Besviken  är ordet.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback