Ännu mer ringande

Datum: 2009-02-27 Klockslag: 11:34:42

Har ägnat morgonen åt att ringa runt till olika ställen för att fråga om praktik. Har dock inte fått tag på Per på Expressen än. >< Måste fortsätta ringa under dagen! Men något roligt hände, haha. Det ringde på hemtelefonen och när jag svarade hörde jag "Men hej gumman!" och jag blev lite.. förvånad och sa hej lite försiktigt. Så sa hon i telefonen "Nej men, vem har jag kommit till?" och när jag sa vem det var började hon skratta och sa att hon trott att det var hennes dotter, och att jag låtit precis som henne. Och gissa vem det var? En från Vi föräldrar's redaktion. Haha! :D Hon var jättetrevlig och gav mig ett annat nummer, och jag sedan ringde. Även hon var hur trevlig som helst, och de hade egentligen inte tid för någon praktikant. Men duktig som jag är så tjatade jag åt mig att få vara där några dagar iallafall! :D Så hon skulle höra runt med de andra och sedan höra av sig under dagen. Håll tummen för mig!

Nu ska jag nog ta mig en dusch så att jag och mamma kan åka och handla lite olika grejer inför helgen och Londonresan. Hoppas jag känner mig friskare ikväll så att jag kan åka imorgon, för när jag vaknade imorse mådde jag verkligen skit. :c Lite av det som står på inköpslistan är; vitaminer, olika tabletter, halstabletter m.m.


Det var förresten någon från Schweiz som läste min blogg igår, lite nyfiken blev jag allt! Haha.
På tal om ingenting så drömde jag att syster nyss fått en till bebis, och så fick jag veta att hon väntade tvillingar. .___. Haha! Så minns jag att Lillan sa "en av dem är brun" i drömmen, aja, mina drömmar är konstiga.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback