You are mine

Datum: 2009-12-30 Klockslag: 21:39:48

Dålig uppdatering, men att sitta framför datorn känns ganska oviktigt numera. Både bra och dåligt, kanske bättrar mig med bloggandet snart. Haha! ;>

Dagarna spenderas med Micke, och i måndags åkte vi & Sulle till Sundsvall och shoppade. Blev inte så mycket rea-handlande för mig, det enda var ett par svarta jeans jag fyndade för 150 kr! :D Köpte ett par andra jeans, en blus, ett nitskärp och lite annat. Men gjorde upp runt 1600 kr iallafall, smart som jag var lyckades jag glömma mitt presentkort på Gina Tricot på 500 kr hemma också.. Men, då har jag ju något kvar till senare iallafall. :]

Nyår imorgon, verkar inte vara så många som har något planerat.. Det enda vi planerat hittills är att mysa med ostbricka, fruktsallad och kärlek! ;'D Haha. Så köpte vi dricka också, om vi skulle vilja gå ut. Så får se vad det blir. :)

kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg du har!

Kram Ida!

2009-12-30 @ 22:13:58
URL: http://miniiida.blogg.se/
Postat av: Amanda

söt blogg

2009-12-30 @ 22:21:11
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback