Morgonstund har guld i mun

Datum: 2009-12-21 Klockslag: 08:35:45

Egentligen är det ganska mysigt att kliva upp tidigt ändå, om man inte måste stressa eller verkligen tvinga sig upp ur sängen. Nu när jag är färdig ca 30 minuter i förväg är det mysigt. :} Inte ofta jag hinner sitta vid datorn på morgonen, händer ju faktiskt typ.. aldrig? Haha. (Fast jag kommer nog alltid tycka att en riktig sovmorgon är det bästa som finns! ;'))

Haha, jag och Micke hade videosamtal inatt, för första gången, någonsin. Det var riktigt roligt faktiskt! :D Ibland är man lättroad, hah. Nu ska jag snart gå och tupera håret och göra mig helt klar så det bara är att gå ut när de kommer och hämtar mig.


Min älskade mössa från London som varit borta i evigheter, men som pappa hittade när han letade något i förrådet! ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback