Måndag

Datum: 2009-12-14 Klockslag: 20:05:11

Efter skolan följde jag med Micke hem. André satte på Babysitter wanted, så vi såg på den och tillslut så somnade jag. Så vid 17 väckte Micke mig och sa att vi skulle åka för att hämta Kim, och sedan dess har jag varit ensam i lägenheten. Har lagat mat, plockat ihop tvätt, lagt i två maskiner, läst min nya Cosmopolitan och suttit här. Får passa på att göra sådant nu när jag har några timmar för mig själv. :) Tänkte åka till Micke igen efter att maskinerna är färdiga och jag hängt tvätten.


Jag och Sara förra nyår, som antagligen varit det kulaste nyåret hittills!
Vad händer på nyår i år?

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback