Lyckorus

Datum: 2009-12-03 Klockslag: 12:07:51

Sitter hemma i lägenheten och försöker bli lite pepp på att städa, idag ska det äntligen bli gjort. Sådetså!
Ska dammsuga, torka golvet, diska, få bort alla flaskor osv osv.

När det sedan äntligen är rent & fint här så blir det myskväll med chips, dipp & Up. :} Underbart. Ska även försöka få in lite julkänsla i lägenheten, kanske gör ett besök på Dollar. Frågan är om jag ska köpa mig ett par
julgardiner eller köra på mina svarta & guldiga? På tal om ingenting, måste ringa H&M och höra vart mitt paket (som tydligen levererades den 24:e) har tagit vägen? Hmfp.

Kan inte sluta le.


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback