Julrush

Datum: 2009-12-22 Klockslag: 12:11:30

Stavning på det? Haha.

Har hunnit med en hel del än så länge idag. Första stoppet var hos tandläkaren, lagade ett hål i framtanden(!) utan bedövning.. Kändes en aning, så nu slipper man det iallafall. Sedan kom mamma och hämtade mig och vi åkte på systemet och köpte allt till juldagen osv, sedan blev det järnhandeln & färghandeln. Så nu är ALLA julklappar köpta, feels good. :}

Pappa kom nyss in med ett fotoalbum som jag aldrig sett förut, och gud vad jag och Lars var lik varandra när vi var små! Mamma ringde just och sa att pepparkaksdegen på Ica var slut, så jag och barnen ska göra ett pepparkakshus istället! :D Går minst lika bra.

Är det inte hemskt att jag känner att jag har för mycket att göra för att kunna hinna duscha? HAHA. Får ta mig tid till det ikväll.

kommentarer
Postat av: [♥] p u s s y d o l l

Sv; Köp det då :D Det ser snyggt ut ;D

2009-12-22 @ 20:17:57
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback