Den ultimata slappdagen

Datum: 2009-12-09 Klockslag: 10:14:11

Igår var verkligen en slappardag. Bestämde mig på morgonen för att inte gå på skolan pga förkylningen, och när jag vaknade senare på morgonen så såg jag att M låg kvar i sängen också. Vi låg i sängen och myste tills klockan var 16:00 då. Sedan gjorde vi bakad potatis med ishavsröra till middag, så jävla gott. :'D Jag fick dock plågas av en rejäl paltkoma efteråt. Kvällen spenderades i sängen/soffan framför tv & film. :]
Idag är jag helt sjukt trött, vill bara hem och lägga mig. :( Förkylningen gör det inte bättre heller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback