A million little pieces

Datum: 2009-12-16 Klockslag: 19:00:33


Idag hade vi som sagt vi öppningen av vår permanenta utställning i kurredoren här i Kramfors. :} Det hölls lite tal, bl.a Maria Högberg från kommunen som startade projektet & Ådalsskolans chef Peter Ledin(?). Så fick vi blommor också, min råkade dock gå av på vägen hem. :( Haha!

Har sett ut lite saker på Nelly som ska beställas, kan bara inte bestämma mig om jag ska köpa ganska mycket, eller bara några grejer och handla mer på mellandagsrean? Är så himla sugen på en kavaj, men jag vet inte. Ja, det återstår att se. Väntar med att beställa tills imorgon, måste nog sova på saken. ;} Nej, nu ska jag plocka ihop lite grejer & sedan ringa M och be honom hämta mig.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback