3 december

Datum: 2009-12-03 Klockslag: 13:21:04

Nu är min lilla rosa ljusstake uppsatt, den ser så otroligt löjlig ut. Haha! ;')
Har dammsugit, bäddat sängen, torkat bordet & lagt dit en lite mer julig duk. Börjar lika något nu. :) När M kommer hit ska han hjälpa mig byta gardiner, råkar ju nämligen vara för kort för att göra det själv.

Är brist på bilder här nu, men i helgen ska jag ta med mig kameran på Kajsa Kavat (Ramseles julmarknad) och fota, så då kanske det blir lite roligare iallafall. Nu vill jag bara att julkänslorna ska skölja över mig! Planerar att baka lussebullar till helgen, och så måste jag planera in någon dag då jag kan baka pepparkakor med Kevin & Felicia. Känns som en evighet sedan jag träffade dom en längre stund nu. :/

[Passade på att skriva ett inlägg till, för det blir nog kanske ingen mer uppdatering ikväll om jag känner mig själv rätt.]

kommentarer
Postat av: elina

Gissa vem som INTE är för kort för att byta gardiner? (Ledtråd; JAG!)

2009-12-03 @ 20:27:11
URL: http://elinalong.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback