Tillbaka till vardagen & rutinerna

Datum: 2009-08-24 Klockslag: 12:01:16

Känns som om hur mycket jag än plockar så är det fortfarande massa saker som fattas, men det går nog att klara sig två veckor utan de sakerna isåfall.

Skola igen imorgon, känns både bra och dåligt. Ska bli roligt att träffa alla, särskilt Jossan. :) Har ju faktiskt bara träffat henne en gång under hela sommaren, i typ 5 minuter? Så ska det faktiskt bli skönt att komma in i alla rutiner igen, särskilt med tanke på hur bra jag tycker att vårt schema är i år. Känns t.o.m som om jag är beredd att anstränga mig för mina betyg, fast den känslan kommer nog inte vara så långvarig förmodar jag.


Hade förresten en "mardröm" inatt, den handlade om körkortet. Haha! Så nu lär jag nog plugga extra mycket bara för det.
Nu ska jag äta något och packa färdigt allt innan det är dags att åka, har lite ärenden att göra.

kommentarer
Postat av: Jossan

back at ya! <3

2009-08-24 @ 15:55:02



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback