Saknat mig?

Datum: 2009-08-28 Klockslag: 09:51:45

Jag saknar iallafall en dator & internet. </3
Min dator är segare än allt segt, orkar inte ens försöka, och mitt internet funkar inte överhuvudtaget. Go Telia! Känns som om jag efter skolan inte har någon kontakt med omvärlden, hur var det egentligen innan bredbandet kom? Haha!
Sitter på skolan ensam nu och gör körkortstester, det börjar närma sig nu. Mamma, syster & barnen kommer hit lite idag också. :) Sedan så kommer Dea ikväll, så jag ska faktiskt stanna här i helgen.

Har fått en ny vana också, att titta på Grey's Anatomy 17:30 varje dag. Förut har jag liksom inte fattat poängen med serien, men nu tycker jag att den är hur bra som helst!


Har blivit lite ändringar i schemat också, har dans på fredagsmorgonar. Och så kommer jag att få gå Engelska B med komvux för en av mina favoritlärare. ♥ Carina som jag hade i Engelska A, känns inte gruvsamt alls längre, att det gör att jag inte har en enda sovmorgon gör mig ingenting heller.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback