Så mycket att göra, men så lite tid

Datum: 2009-08-22 Klockslag: 12:29:26

Har jag sämsta planeringen någonsin eller? Think so.
Åker till Kramfors på måndag, har inte packat ett enda dugg, och har inte heller någon aning om vad som ska packas. Så jobbar jag 13:00-21:30 idag och imorgon 07:00-12:00, så man kan väl säga att jag har imorgon på mig att fixa allt. Så vet jag inte om jag kommer hem på dom 1-2 första helgerna heller, så det gäller att få med allt som behövs!
 Har inte heller pluggat teori på typ.. fyra dagar? Skärpning!! Idag har jag duschat & lagat mat, det är vad jag åstadkommit hittills, och när jag slutar jobba måste jag typ sova direkt för att orka kliva upp imorgon.

Har även fått höra att det är pilotstrejk så mina vänner i Turkiet tar sig inte hem. Så jävla typiskt! Hoppas det löser sig på bästa möjliga sätt bara. Är glad att jag inte var med, både för min och deras skull. (De som var med på Londonresan vet ju vilket helvete det är att ha med sig en orolig Sara.) Kanske jag ska plocka ihop lite grejer som ska packas nu innan mamma kommer och hämtar mig, så jag får något vettigt gjort iallafall.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback