Nu börjar det ta sig

Datum: 2009-04-16 Klockslag: 23:08:31

Hade ju som sagt körlektion igår, gick väl rätt så bra ändå. Blev stadskörning. :] Sedan så fixade jag även så min & Sofias halka blev flyttad från vecka 22 eller 23 till vecka 20. Så imorgon ska jag ringa och boka några fler körlektioner och boka teorin och uppkörningen. :D Känns bra att jag börjat komma någonvart med körkortet, gäller bara att sitta och göra teoriproverna på skolan och läsa på som fan nu dom kommande veckorna. Skulle vara en sån jävla lättnad att ha körkortet i sommar alltså. :]

Sedan efter det så åkte jag och mamma och åt grillspett på City, mumma. :'D Godaste maten ever typ, det & pappas grillade. Sedan kom R och vi åkte till Kramfors och mös hela kvällen. :* Vaknade på natten och var helpigg medans han bara sov, jag var så otroligt sur. Haha! Så tog vi 14:50 bussen till stan och sedan åkte jag vidare hem. Sedan dess har jag inte gjort något speciellt alls. Saknar honom redan.

Vet ni vad jag just kom på? Jag har en Half Baked i frysen, mumma!<3 Hoppas det är något bra på tvn bara. :'D Nu blev min kväll genast lite bättre. Fick ta en Half Baked eftersom inte Chocolate Fudge Brownie inte fanns, var länge sedan jag åt någon annan. Synd att de är så dyra, vågar inte prova på så många olika då ifall jag inte skulle gilla dem. Haha, fattiglapp!


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback