Nervös x 1000

Datum: 2009-04-15 Klockslag: 11:20:28

Ska snart åka till Sollefteå med mamma och ha dubbellektion från 13:20 och framåt.. Jag är så sjukt nervös, eller.. Min kropp mår illa, fastän mitt huvud inte är så jättenervöst ändå. Wierd! Hur ska jag palla uppkörningen? Kommer väl spy eller svimma, lite lagomt pinsamt sådär. Nej, nu måste jag skynda mig att packa ner datorn & äta något. Blir körlektionerna och sedan ska jag och mami gå ut och äta, sedan tar jag och R bussen till Kramfors. Yey! :]

Ogillade att det första jag såg när jag klev upp och tittade genom fönstret var SNÖ. Det förstörde min vårkänsla lite. :c Nej, skynda nu som sagt!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback