Mys med bästa folket!

Datum: 2009-04-12 Klockslag: 15:08:51

Igår var det som sagt påskmys hos Martin. Först cyklade jag till Dea (första cyklingen för i år, härligt!) och mötte henne & Elina så gick vi tillsammans upp till Martin. Väl där så skulle vi sminka oss till påskkärringar, vilket vi bestämt långt innan. Så vägrade Anders och Martin sminka sig, och jag och Elina blev skitsura. Så tillslut sa Martin att jag fick sminka honom, om det gjorde mig glad typ. :D Söten! Jag och Elina försökte oss på att våldsminka Anders, men det resulterade bara i massa skrik och smärta från min sida. Dumma Anders! :( Men ett tag senare så smög jag mig på honom och kletade smink i hans ansikte, så då fanns det ingen återvändo för hans del.


Snodde bilderna av Elina.


Sedan spelade vi Vem vill bli miljonär. Lagen var; jag & Dea, Elina & Lydia, Sulle & Markus, Martin & Anders. Erika ville inte vara med, så hon fick vara programledare. Haha! Sedan så gick vi ner och fikade, mycket och länge. Hade sjukt overkliga samtalsämnen, roligast var nog alla tjockisskämt om en viss person. XD "Det är lättare att klättra över henne än att gå runt". Lite elaka var vi, men.. tjockisskämt är bannemig roliga alltså. Elina kommer även vinna bestick om vi spelar Bingolotto ikväll, eller en årsförbrukning på kött & ha dubbellott. Vi är roliga! Sedan runt 00:00 nångång så bestämde sig alla för att dra sig hemåt. Jag, Dea & Anders hamnade på efterslänten, så vi bestämde oss för att gå hem till Anders och spela tv-spel (även Martin). Så runt 01:30 cyklade jag hemåt därifrån. Var det någon som tänkte på månen igår? DET MEST LÄSKIGA JAG NÅGONSIN SETT! Omg, alldeles gul & enorm. :'c Skiträdd blev jag, cyklade som bara den.


Så idag är vi bjudna på middag hos syster, ska bli trevligt. :] Sedan så blir det nog Bingolotto med brudarna också hoppas jag. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback