Kan inte veckan bara vara slut någon gång

Datum: 2009-04-21 Klockslag: 23:59:35

Har varit en tämligen dryg dag idag. Vaknade imorse med världens huvudvärk, och samma förkylning som pågått i några veckor nu. Kände bara att jag inte orkade med skolan, så jag tog en tablett och somnade om. Så jag skippade mediekunskapen (eller vad kursen nu heter) & gympan, och gick bara på skolan under inläsningsdagen som var från 12:30-15:00. Gick först och gjorde samhällsprovet i internationella relationer, och jag fick g! Härligt, nu är det ur världen. Sedan så gick jag, Elina, Jossan & Josefin och hade extragympa. Vi släckte ner en sal och lekte indiansmyg, jag skämdes lite över oss. Haha, eller.. jag blev äcklad på något vis, fyra personer som ensamma leker idiansmyg liksom. XD

Nu har jag nyss ätit middag efter att ha varit på körlektion. Då var mina 10 gratislektioner från skolan gjorda nudå, så nu är det börsen som får lida för mitt körande. Bokade två lektioner till här i Kfors & riskettan, sedan så ska jag ringa och boka några lektioner & uppkörningen i Sollefteå. Bara den här mördarveckan är slut så blir det en hel massa teoriläsning, men som det är nu står pluggandet mig upp över öronen och jag stressar ihjäl mig av allt tänkade. Kommer pusta ut på fredag och verkligen njuta av helgen. Kommer bli en mycket bra helg, varför kan jag inte skriva här. Men, det lär märkas. :]

Vid 18:05 kommer R hit, utan några godsaker. Haha! Fast jag tänker nog låta honom äta något onyttigt om han vill, eftersom jag köpte ananasringar idag. :] Så då kanske jag inte blir lika avundsjuk och sugen om han äter.

(Det här inlägget skulle vara publicerat för flera timmar sedan, men hade visst glömt att trycka på spara & publicera.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback