Jag saknar storstadslivet

Datum: 2009-04-11 Klockslag: 00:54:57

.. & jag saknar Stockholm! Mer än jag någonsin kunnat tro. Staden i mitt ♥ (London också såklart).
Men att bo i London vore inget för mig, men Sthlm däremot. Jag vet inte, jag kände mig så.. fri där på något sätt.

Känns som om en av alla pusselbitar till min framtid fallit på plats, för nu vet jag vart jag vill. Frågan är bara, vad jag ska göra där. Troligtvis plugga, och just nu vill jag fan bara jobba på Expressen. Det är absolut ett av drömmjobben just nu iallafall. Men annars då? Fan, jag har riktigt svårt för att föreställa mig att jag inom en ganska snar framtid ska flytta härifrån, på riktigt. Lämna Ramsele, lämna mina föräldrar & mitt barndomshem. Även att lämna alla vänner, alla åker åt olika håll. Ska vi alla tappa kontakten och få nya, riktiga, bästa vänner? Är det ens möjligt att byta ut er? Är det bara jag, eller känner alla mer eller mindre ångest inför det? Jag känner även ångest inför att inte få det livet jag på något sätt förväntar mig, att inte få ut tillräckligt av det. Nej, nog med ångest nu. Happy thoughts!




Och dagen.. Gick och åt på pizzerian med Elina, Dea, Erika & Lydia. Sedan gick vi vidare till Lydia där vi spenderat hela kvällen. Surrat om allt möjligt, precis som det ska vara. Gotta love you! ♥ Elina nämnde något om att hon undrade när den första i vår vänskapskrets skulle berätta att den är gravid, och att det skulle bli så spännande. Jag var såklart snabb med att rycka in med ett "jag hoppas att det blir jag!".

kommentarer
Postat av: lydia

Klart vi måste hålla kontakten även om vi åker åt olika håll allihopa! och även om man inte hörs varje dag, så vet vi ju endå att vi finns för varandra om det händer nånting! <3 kanske ska prata för mej själv. men ni kommer ju alltid vara mina Riktiga vänner.

2009-04-11 @ 11:17:40
URL: http://libbiya.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback