Här ska städas!

Datum: 2009-04-20 Klockslag: 17:50:10

Sådär, då var tre nya stora glas inhandlade. Varför jag behövt handla glas kan jag berätta. Igår var min sista dag med massa onyttigheter, så jag hade satt mig ner i sängen med chips, dipp & cola. Så skulle jag gå och hämta något, och vad händer? Jo, glaset med cola åker såklart omkull - glas & cola överallt. Lagomt drygt, så det blev bara att börja torka & dammsuga. Så rolig kväll hade jag. Så därför köpte jag nya glas, eftersom jag efter igår bara hade ett stor kvar, och jag hatar små glas. Köpte även en skurhink, så nu kan jag städa här på riktigt. :D Får se när orken till det kommer bara, ikväll är det plugget som går först. Sitter just nu mätt och lite sådär mysigt trött.


Mitt kylskåp som är ovanligt fullt, det blev storhandling igårkväll såatte,
och mina bebisar som får pryda kökskaklet för att göra diskandet kulare. :*

Min middag: Quorndippers, sesamnuggets, fullkornsbulgur, morötter,
sötsur sås & brämhults färskpressade apelsinjuice till det. :'D Mumma!

Nu ska jag snart försöka plugga lite. (Läs ganska mycket, om det inte ska bli ett ig.)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback