Beställa förstoringar

Datum: 2009-04-04 Klockslag: 13:36:54

Jag funderar på att beställa förstoringar på några bilder jag själv tagit. Blir nog 4 eller 6 A4:a förstoringar isåfall, som får sitta ovanför min soffa i lägenheten. Då är frågan bara, vilka bilder ska jag ta? Ska jag ha bara liggande, bara stående eller blandat? Mycket att tänka på. Svårt att få alla färger att passa ihop också kanske, men vissa bilder gör sig ju inte så bra svartvitt. Eller, de tappar på att bli svartvita. Ska sätta mig och titta igenom alla mina mappar och se om jag hittar några absoluta favoriter. :] Är sugen på att ta en av bilderna på Tower Bridge som jag tog nu i mars, även om jag redan har en tavla på den bron uppe i lägenheten.

Jag sitter och lyssnar på Rörda av en ton hela tiden, är den inte helt fantastiskt fin? Jag kommer bli måttligt besviken om mina barn inte kommer uppskatta Disneyfilmerna som jag älskade när jag var liten. Det går inte att jämföra t.ex Skönheten & Odjuret med Cars.

kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Ja man kan undra alltså. :s Jag blir bara så förbannad! :@

2009-04-04 @ 19:52:33
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback