UTMATTAD

Datum: 2008-09-14 Klockslag: 21:31:26



Som jag sa gick jag och la mig och tittade på film, och somnade. Jag hade dock inte tänkt att jag skulle sova så länge som jag råkade göra, vilket blev ändå till klockan 19:00. Det tyder ju på att jag var aningen utmattad efter dagen, fast egentligen inte så konstigt efter mina fjuttiga 5 timmar jag sov inatt. Så när jag vaknade tittade jag lite på en annan film som gick på Disney Channel och sedan blev det Hål i väggen.

Tänkte berätta lite om dagen också..
Först när syster åkt så satt jag och Felicia och tittade i en barnbok, hon satt och tokskrattade och pekade på olika kläder i boken. Jeansen tyckte hon var allra roligast, och när jag frågade "vart är byxorna?" och "vart är jackan?" så pekade hon rätt. Så duktig lilla sötnöten där. :) Sedan vet jag inte riktigt vad vi gjorde, men vi hann med att sitta inne på Kevins rum och leka lite. Det var då jag tog de söta korten ovan, strax innan hon ramlade ner från hästen. Men det gick bra, jag hann ta emot henne lite halvt. Så hann Kevin med att måla också, Felicia var med på ett litet hörn hon också. Sedan så gav jag dem fil & müsli, och sedan blev Felicia så trött att hon nästan somnade i mitt knä. Så då gick vi alla tre och la oss i sängen, för att jag skulle sova ner henne. Så la jag henne i mitten av sängen och jag och Kevin la oss på varsin sida om henne. Så började hon sparkade med benen och skratta, sedan när hon kände att hon "busat" klart så satt hon sig upp och kröp tätt intill mig och la sig och tog tag och höll i min hand och somnade.<3 :') Det var verkligen ett sådant tillfälle när jag förstog varför jag så gärna vill bli mamma, och hur underbart det skulle vara att ha en liten egen. Iallafall så låg jag och Kevin kvar där ett tag, men tillslut insåg jag att jag skulle somna om jag låg kvar. Så då klev vi upp och gick och spelade något fiskespel. :) Sedan så satt vi oss och tittade på tv och myste vi två. Sedan runt 15:30 så skjutsade syster hem mig.

Kommer fler bilder senare, min dator är så seg när jag använder photoshop. :( Men nu ska jag snart åka iväg på Ok med mamma och köpa lite godis. Är så sugen. (a)


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback