Tv-spels kväll :'D

Datum: 2008-09-02 Klockslag: 15:25:19

Sitter för tillfället hos Elina. :) Trodde att jag skulle få igång mitt internet igår, men inte det. Ska dock göra ett nytt försök när jag kommer hem. Sedan ska jag äta middag och pallra mig tillbaka hit, för vi ska låna Anders tv-spel och så ska jag sova här.

Sedan har det blivit lite ändrade planer, kommer åka till Umeå på torsdag istället för fredag eftersom vi har körkortsteori på måndag, vilket jag inte kan missa. Så följer vi med Dea på skolan på fredag, och kollar in Tompa. Jag hoppas att jag inte blir besviken, men ändå inte för besatt. Haha!

Men nu ska jag nog börja gå hemåt, men först gå och köpa lättdryck. ^-^

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback