NICE TO MEET YOU GUYS

Datum: 2008-09-16 Klockslag: 22:09:16

Jag och Elina åkte med Erika till Sollefteå ikväll. ;> Jag och Erika hade väldigt roligt i bussen, kanske pga de s.k fritidsbyxorna. Haha! :D Sedan när vi kom fram gick vi på Konsum och köpte lite middag som vi sedan gick upp till Erika och värmde. Sedan rörde vi oss vidare mot Sara där hon satt i Elinas löshår. Sedan kom Lydia också. :) Var roligt att träffas och umgås, så tråkigt att det blir så sällan. :c Men det ska bli skärpning på den fronten. Tycker att det borde kunna bli ett besök i Sollefteå typ.. en gång i veckan iallafall. Men ja, nu ska jag gå och duscha och sedan lägga mig och titta på någon film.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback