IT KEEPS LEAVING ME NEEDING YOU

Datum: 2008-09-13 Klockslag: 12:06:10

Senaste dagarna har jag haft en stor klump i magen, och tankarna om dig vägrar försvinna.

Har just klivit upp efter att ha legat i sängen och gosat med Chester i timtal. Han är verkligen bäst, saknar honom dagligen när jag är i Kramfors. Undra vad som händer idag då? Var duktig och jobbade massa matte igår, men funderar på att kanske jobba lite mer så jag ligger lite före, alltid bra. Sedan har mamma köpt chips och dipp så jag ska nog ha lite av en tvkväll. :)
Sedan imorgon så har jag lovat syster att vara barnvakt medans hon jobbar. Lite nervöst, har aldrig tagit hand om dem helt själv förut. Kevin oroar jag mig inte för, men är rädd att Felicia av någon anledning ska börja grina och så kan jag inte få henne att sluta. ._. Men det ska nog gå bra. :) Men nu ska jag ta och göra mig någon frukost.


Ett stort grattis till älskade bror som fyller 30 idag också! :) (Även om han inte läser, men ändå.)

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Mhm man blir arg. :( Du har så fin blogg!

2008-09-13 @ 13:13:06
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: J u i c y

Åh fan vad nice blogg!!

2008-09-13 @ 14:01:30
URL: http://juicyonfire.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback