GNIGHT

Datum: 2008-09-15 Klockslag: 00:23:45

Borde ha lagt mig för.. ganska länge sedan. Men som vanligt har jag fastnat, men nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig. Sitter och tittar på VMA igen, och måste bara påpeka hur otroligt kung (ah, bra osv.) det var att han i Superbad var med och gav pris med Slipknot. Haha! Killen är så jävla rolig alltså. :D Sedan kan jag ju påpeka hur snygg Christina Aguilera är också!

Ah, nu ska jag vila upp mig inför ett antal timmar bussåkande imorgon. Tur att musik finns säger jag bara. :'D
Btw, en bild på rött hår, som jag slarvat till i PS. (Det roliga är att jag faktiskt blev sugen på rött hår, haha.) Kanske lite tråkigt att det var samma bild som jag la ut typ.. igår eller iförrgår, men vafan. Så får man ju gärna komma med synpunkter och åsikter om det röda håret, va.

j

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback