THINGS TO DO

Datum: 2008-10-25 Klockslag: 12:26:43

Har funderat på att göra upp en lista med saker jag vill göra innan jag fyller 25 eller något. Jag tycker dock att det är lite svårt att komma på saker, men jag får klura på det ett tag. ;> Blir nog saker som jag inte kan rå över, men som jag hoppas på ska hända blandat med sådant jag helt enkelt bara kan göra. Men så ska jag bara förvara den där listan någonstans så jag inte tappar bort den också, vilket lär bli svårast av allt.

Det enda jag kommit på än så länge är att jag ska ha fått barn innan 25, och att jag vill arbeta frivilligt med att hjälpa djur eller göra något för miljön. Jag vill helt enkelt göra något för någon annan, något som får mig att känna att jag gjort en skillnad. Ja, kan ju passa på att tillägga att jag ska ha fått körkortet innan dess också. (Iofs tänker jag ta det så fort jag bara kan, men ja.)

Sitter och funderar på om jag ska åka till Sollefteå idag eller inte, mitt huvud och mitt knä säger emot, men det hade varit så himla roligt! Jag vaknade som sagt med världens huvudvärk, inte sådär jätteovanligt men. Så, jag får se hur det blir. Men troligtvis så åker jag inget. :/

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback