OKTOBER

Datum: 2008-10-02 Klockslag: 22:22:49

Så var det oktober och höst på riktigt nudå.

Har blivit kass på att blogga, men, det känns helt enkelt som om jag inte har något att skriva och att tiden inte riktigt räcker till. Men jag säger det ännu en gång, jag ska försöka bättra mig. Hah! :)

Så imorgon är det Dagen med stort D, jag ska till läkaren och undersöka min knöl i armen. Jäklar vad nervös jag är.Satt och tänkte på det i bussen idag, började fan nästan gråta.. Tänk om det skulle vara cancer, tänk om jag aldrig kommer att få bli mamma? Alla såna där jäkla tankar poppar upp i huvudet hela tiden, samtidigt som jag ibland tänker väldigt positivt. Men ska bli skönt att få det gjort iallafall, så slipper jag gå runt och tänka på det.
Det skadar ju inte om ni håller tummarna för mig.


Imorgonkväll åker jag till Umeå också, så kommer Dea och Elina och hämtar mig på stationen runt 22:10. Sedan åker vi hem till Deson och har världens myskväll med godis, cupcakes, film och ljus osv.<3 Sedan på lördag blir det först till att gå på stan lite och kanske shoppa lite. :) Och vad händer på lördagkväll? Jo, vi ska se Björn Gustafsson, Måns, Soran & Özz. :''DD Jäklar vad roligt det kommer bli alltså. Sedan drar vi nog en byragg runt Umeå också. (Lite plåster på såren efter att ha varit hos tandläkaren&på vårdcentralen, hatar båda ställen. Är så löjligt rädd för sjukhus/vårdcentraler osv att mamma måste gå iväg från jobbet imorgon för att följa mig när jag ska undersökas.)

Men nu funderar jag på att gå och lägga mig och titta på tv tills jag somnar. Ska kliva upp runt 08:00 och sedan är det tandläkaren 09:00 och slutligen vårdcentralen 10:30. Så går min buss till Umeå klockan 18:50 från Sollefteå tror jag, så då ska mamma skjutsa mig dit. :)

Så när jag kommer hem från Umeå kan ni förvänta er en hel massa bilder! :D

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback