HÖSTVÄDER

Datum: 2008-10-18 Klockslag: 14:36:07

Idag är det verkligen sånt höstväder som är sådär underbart, soligt och fortfarande lite frostigt.
Har just klätt på mig och borstat tänderna och nu väntar jag på att Erika och Elina ska komma förbi och hämta mig, så ska vi gå ut och gå. :) Sa först att jag inte skulle följa med, men sedan när jag tittade ut genom förstret kände jag att jag ville ta vara på en sådan fin dag. Så kan det vara bra för mina knän att inte bara sitta hela tiden, får så otroligt ont i dem så nu bara krampar det. Hoppas det blir bättre av att gå en sväng. Känns dock inte så frestande att vistas ute bland folk med mitt fettiga hår och mitt osminkade, röda ansikte. Men, det får det vara värt. :)

Tar nog med kameran, så det kanske blir någon enstaka bild. :) Dock tar jag bara med den vanliga lilla kameran, orkar inte gå och bära runt på systemkameran. Men går nog ut med den en sväng när jag kommer hem, man måste ju passa på.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback