VILKEN TUR JAG HAR

Datum: 2008-11-04 Klockslag: 19:44:57

Det som står högst upp på min prioriteringslista borde nog vara ett nytt imunförsvar, nu har jag lyckats bli massa förkyld. Så typiskt, men jag hoppas att jag kommer kunna ligga stilla i magnetröntgen på torsdag ändå, utan en massa nysningar och hosta.

Sitter hos Elina nu, har tagit en paus från rapportskrivandet. Har nu skrivit ca 1½ faktasida, det går sakta men säkert framåt. Har ingen aning om hur jag ska hinna skriva klart rapporten innan fredag men. ._. Iallafall så har vi ätit tacos idag, fett gott. :D Så nu ska vi snart titta på White noise 2: The light, och dricka massa cola.<3 Senare ikväll/inatt blir det lite valvaka också, men vi kommer nog troligtvis vara så trötta att vi somnar och bara kliver upp och tittar i slutet för att se vem som blir president. Jag hoppas VERKLIGEN på att det blir Obama.

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Tack för svaret! Lät ju som att rätt person blev vald! :] Hehe. Snygg din blogg blitt!

2008-11-05 @ 20:32:36
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback