TACKA GUD FÖR LÖSHÅR

Datum: 2008-11-22 Klockslag: 00:00:16

Något av det bästa de kommit på måste jag påstå, gotta love it! For till Deson ikväll med Lydia, där Elina också var. Vi kollade bl.a på Idol och så satte Lydia i mitt löshår också. Så då har jag det gjort. :) Satte även i några riktigt mörkbruna slingor också, för att få lite förändring. Har ju trots allt haft blont i typ.. ja, från det att jag började bleka det tills nu är väl iallafall ett halvår.

Nu sitter jag och tittat på Boston tea party och väntar på att någon pizza vi hade i frysen, som nu är i ugnen, ska bli färdig. Känner mig ganska svullo som äter såhär sent, särskilt när jag ska äta pizza men jag är så himla hungrig. -_-

Har f.ö kommit på att det kommer bli grymt jobbigt när vi tar studenten, när man än en gång måste skiljas från en helt awesome klass! .____. Inte roligt alls. När vi tog examen tror jag att jag grät ut hälften av vattnet i kroppen typ, något av det sorgligaste ever!

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback