PORTRÄTTSERIE

Datum: 2008-11-19 Klockslag: 11:10:41

Sitter just nu i fotodatasalen och tittar igenom mina bilder på Erika med.. ja, porträttserien jag ska fixa med henne. :) Har valt ut ca 40 bilder som jag nu ska välja ut tre ifrån. Hon ska komma ner hit på sin rast som är om.. typ fem minuter om jag förstod rätt. Så då ska vi välja ut några, tänkte att hon kanske vill vara med och välja om hennes ansikte ska sitta uppe här på media på ett - tre A4/A3. Haha! ;)

Så beställde jag ju äntligen microringar igår, så till helgen kommer jag nog sätta i hår igen. Härligt! :D Ska även sätta i lite mörkbruna slingor denna gång, vi får väl se hur det blir. n_n Jag hoppas det blir bra!

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Fan vad skönt med en som har samma problem som mig! Jag blir också förbannad ! Och att dom inte kan göra snygga bh i ens storlek. >_<

2008-11-19 @ 15:07:55
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Sara Höglund

HEEEJ!



Satt och googlade på mitt namn i brist på annat och hamnade på din blogg!



Så stor du har blivit!:D



Massa kramar från storsara ;)

2008-11-20 @ 23:00:09



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback