POOPY PANTS

Datum: 2008-11-08 Klockslag: 00:13:31

Hela kvällen har verkligen gått åt till att skratta åt The Used och deras dåliga humor.<3 Ett av det roligaste var då jag tittade på bilder på deras myspace och det var en konsertbild på Bert, och själva bildtexten var "Poopy pants". Hahaha! :D De som inte känner till The Used och Bert så bra förstår nog kanske inte riktigt det roliga, men det var bara så typiskt dem.

Har även suttit och letat & letat på youtube efter någon video på när Bert frågar om vi ska ha sex och svettas i varandras munnar, gissa om jag blev glad när jag hittade dem. :'D Haha!

"w h o   w a n t s   t o   b e   m y   b e s t   f r i e n d?"

"w h o   w a n t s   t o   h a v e   s e x ?"

"a s   f r i e n d s   w e   c a n   f u c k   e a c h  o t h e r"

... typ! haha<3

Nu ska jag kika klart på Gothika och sedan sova, ska upp och vara barnvakt åt Felicia imorgon. :''D


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback