LUSSEBULLAR & UPPSKATTNING

Datum: 2008-11-29 Klockslag: 13:52:50

Yaa, ska strax börja baka årets första lussebullar med mami. :'D Vi ska baka en dubbelsats, så det blir omkring 60 st. Så då ska jag ta med mig någon påse till Kramfors, så jag kan sitta där och svulla och må gott i min ensamhet. Höhö! Blir ensam hemma ikväll också, mami & papi ska iväg på julbord i Junsele, så ska jag beställa hem pizza och se på någon film typ. Gud vilken soffpotatis jag lät som nu, först att jag skulle svulla massa lussebullar och sedan sitta hemma själv och äta pizza, haha!

På tal om ingenting så satt jag och diskuterade med en vän om att känna sig uppskattad, och då sa denna " vänner kan väl få en att känna sig uppskattad? :O". Men det är inte samma sak att känna sig uppskattad av en vän, sedan så tycker jag nog inte att det är så ofta jag verkligen känner mig uppskattad. [Inget illa menat till mina vänner.] But, that's the way it is. Jag saknar den där känslan av att verkligen känna sig uppskattad och liksom.. att någon verkligen behöver en. Var alldeles för länge sedan jag sist kände så.

Kom på inatt när jag lagt mig också att jag glömt att hämta in min plattång m.m som Mimmi lämnat i postlådan, jag undrar om plattången frysit sönder under natten? Kanske borde gå ut och hämta den snart, hah.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback