HÄXHATTAR & SOLGLASÖGON

Datum: 2008-11-01 Klockslag: 01:43:32

Ja, det är lite av vad kvällen bestog av. Åkte först som sagt och åt middag hos syster, trevligt trevligt. :) Blev lite mys med Kevin & Felicia framför en Casperfilm. Sedan så satt vi mest och talade och sådär. Sedan när vi åkte därifrån så hoppade jag av vid Dea och umgicks med henne och Elina till ungefär 00:15 när mamma kom och hämtade mig. Så nu ska jag titta på ett Simpsons avsnitt och sedan sova. :)

 
Felicia var ungefär världens skitigaste lilla unge ikväll. ;> Hon kletade även ner mitt ansikte.


Vi höll på att skratta ihjäl oss, om ni bara sett hur hon putade med läpparna & tyckte hon var häftig!


Pojken i huset var väldigt gullig han också. ;> Han for och åkte omkring sådär på en blå bil.

[ Blir f.ö jäkligt less på att två av sidorna på ramarna inte syns. >_< ]

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback