HALLOWEEN

Datum: 2008-11-02 Klockslag: 19:53:24

Gårdagen blev verkligen lyckad! :D Hade så himla roligt!


 
 
 


- Elina, Dea & babyborn - Josef, Maria & Jesusbarnet.
- Sara & Martin - Överklass slyna/brat.
- Erika - Jägaren Erorikok
- Mimmi - Pistvakt
- Lydia - Pocahontas

Och så jag som var en rysk crackhoe vid namn Olga Silky. Haha! :D
Först så fikade vi en hel massa, blev så äckligt mätt. Sedan så hade Mimmi förberett några lekar som vi lekte, bl.a "Djungelteater" eller något sådant. Hon berättade en historia så fick vi olika rollen i historien. Jag spelade Diana i Fantomen. Efter vi lekt lekarna så satt vi mest bara och pratade och sådär. Sedan blev det dags för Vem vill bli miljönär, som jag och Elina och dödsseriöst. (Vi var i samma lag.) Sedan så avslutades kvällen med att vi såg på White noise, fyfan så läskig film alltså. ._.

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback