GOBAMA!

Datum: 2008-11-05 Klockslag: 22:05:19

[Go Obama!]

Usch så glad jag är att Obama vann! :D Skulle helst sitta och skriva väldigt mycket om varför och så vidare, men jag är väldigt upptagen med att skriva den här jäkla svenskarapporten som ska lämnas in på fredag. Det som är färdigt än så länge är;

* Syfte, Metod & Frågeställning
* Inledning
* Ca 3 sidor fakta.

Så nu ska jag skriva ca 2-2½ sidor analys, en sammanfattning och fixa framsida & innehållsförteckning.

Är hemma i Ramsele nu också, tog 14:50 bussen hem. Är ju imorgon jag ska på sjukhuset och magnetröntga mig, är väldigt nervös. :( Men ska ta med mina Linkin Park skivor och ligga och lyssna på.<3 De och lugnande borde väl stoppa mig från att få panik och cellskräck hoppas jag.

Men nu ska jag fortsätta skriva på rapporten och sedan packa och ta något att äta medans jag ser på "sammanfattningen" från valvakan igår, som går på 5an 23:00-00:00. :)

kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ahaa hoppas du inte missade den! Tyvärr så hann jag inte läsa din kommentar, så jag spelade inte in det. :( Jaja. Tack tack! :D Sovit gott? ^^

2008-11-06 @ 05:20:44
URL: http://pussydoll.blogg.se/



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback