DO YOU EXPECT ME TO LIVE ALONE WITH JUST ME?

Datum: 2008-11-12 Klockslag: 20:25:33

Olle Waller var på skolan idag och hade föreläsning och svarade på massor av våra frågor. Han var så jäkla rolig alltså. :'D Sedan efter skolan så följde Elina med mig på möbelaffären här i Kramfors, där allt såklart var svindyrt! Så, nej tack. Jag sparar nog handlandet tills vi åker på Ikea.

Har varit duktig och dammsugit ikväll, ska snart diska & duscha också så jag har det gjort. Så blir det till att fortsätta packa ner allt i påsar och lådor imorgon. Så på fredag städar mamma och pappa upp här medans jag är på skolan, sedan blir det till att fixa i nya lägenheten. :D Var och tittade på den idag, och gud så jag längtar efter att få flytta in. :'D Kunde inte bli bättre.

Är även på lite halvdåligt humör ikväll, känner mig sådär ensam som man ibland helt plötsligt bara känner sig. Skulle gärna dela säng med någon ikväll! :c

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback