DAGS ATT RENSA?

Datum: 2008-11-02 Klockslag: 15:33:05

Min dator är ständigt fullproppad. Så idag tog jag det stora steget att rensa bort ca 1000 av alla mina låtar, satt och velade ett bra tag innan jag fick det gjort. Haha! Så rensade jag bort lite onödiga bilder också. Men jag trodde jag skulle dö när jag tittade på min mapp med bilder och såg hur mycket bilder jag faktiskt har. Så inom en snar framtid ska jag köpa massa skivor och bränna över mina bilder på, så att jag kan ta bort lite av dem. Känns onödigt att ha SÅ många bilder bara liggandes på datorn utan att de används.



Ska strax fixa med bilderna sedan igår också, så de kommer upp senare idag. :)

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback