DAGS ATT DUMPA NÅGRA KILO

Datum: 2008-11-02 Klockslag: 21:49:00

Imorgon ska jag och Elina börja träna på Träningsverkstan igen. :) Så jag ska köpa nytt gymkort, får se för hur mycket och hur länge. Känns skönt att äntligen komma igång, så hädanefter blir det träning 2-4 gånger i veckan. :) Så nu hoppas jag att jag ska tappa lite i vikt. Skulle vara underbart om jag kunde gå ner så att jag kände mig bekväm i min kropp till sommaren. Men vi får väl se hur det går. Ska försöka sluta med godsakerna också, men inte helt, för jag måste få unna mig något ibland om jag känner för det. Men ska försöka byta ut det mesta mot frukt och kanske lite riskakor. Ska ta och mäta/väga mig senare, så jag kan se om det blir någon förändring. :D

Men nu är det dags att packa ihop alla kläder och sådant som ska med till Kramfors imorgon. Har verkligen ingen lust att åka tillbaka, men måste man så måste man. :(


kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback