B O M B H O T

Datum: 2008-11-21 Klockslag: 18:18:55

Imorse (okej, ca 12:30) när jag och Elina var påväg till skolan så ringer mamma och säger att det är ett bombhot vid Socialkontoret i Kramfors. Så de hade spärrat av en del av stan och hade massor av poliser påväg från Stockholm. Kanske en dum tanke, men jag tyckte faktiskt att det var sjukt häftigt. Så hörde jag om det på radion nu ikväll, att radio eller tv västernorrland är med dem i Kramfors hela kvällen. Eller något sådant. Så man får väl se senare ikväll eller imorgon hur det gått. Jamen förresten, måste berätta något roligt som hände i samband med detdär. När jag slutat prata med mamma och vi stog och tittade på den avspärrade delen av stan så kommer två medelålders män och går förbi och ler och sedan säger den ena " V i   s k u l l e   h a f t   s m a t t e r b a n d   a t t   k a s t a ! " och så gick de iväg och skrattade. HAHA, så jäkla roligt var det!

Men nu ska jag gå och fixa mig någon mat. Senare ikväll blir det Londonplanering tror jag! ;> Så ska jag nog ta med mig grejer så jag kan sy mitt löshår, så jag får det gjort. Jag längtar efter att bli tjock- & långhårig igen. ♥

kommentarer



» Om du inte har någon blogg, titta tillbaka senare för svar. :]
» Elaka kommentarer publiceras ej.

Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas endast för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback